سفارش تبلیغ
صبا ویژن

10 نکته عکاسی با موبایل قسمت دوم

با ثبت عناصر بی همتای آن محیط مشابه غذا، نوع پوشش، اماکن مهم در تصاویر خویش جنبه‎های بصری عکس ها را افزایش دهید و نزاکت آن مکان را متمایز کنید و به سایرین پرتو دهید.

3) از زوایایی متفاوت عکس بگیرید

قبل از اختناق دادن دکمه شاتر  دوربین  اندیشه کنید. برده این وسوسه نشوید که چندین عکس سریعا بگیرید که در سرانجام همه آن ها با یکدیگر فرقی ندارند. همه صجنه را دلخواه قرار دهید و موعد برگزیدن پرسپکتیو به شکلی متفاوت اندیشه کنید. جالب ترین محیط‌ برای عکاسی می تواند بالای یک برج یا حتی از ذیل یک راه پله‎های پیچ در پیچ باشد.

زمانی که موقعیت دوربین خویش را تغییر می‎دهید توان و سطح تخیل شما در عکاسی اغلب می‎شود و می‎توانید عکسی متفاوت ثبت کنید. گوشی هوشمند خویش را بالای راز بگیرید، دوربین را برای دریافت عکس روی پا پیمان دهید یا حتی آن را روی چمن‎زار بگذارید تا از یک نگرش متفاوت عکس بگیرید. زیبایی اندازه جمع و جور دوربین این است که به شما اجازه می‎دهد اگر دستتان لرزش نداشته باشد (یا حتی می‎توانید از سه پایه استفاده کنید) تصاویری از زوایای بسیار گوناگون بگیرید.

4) از شرایط نورپردازی برای دراماتیک‎تر کردن عکس ها خویش بهره‌گیری کنید آتلیه عکاسی نوزاد

نورپردازی گرد از مهمترین عوامل در عکاسی است که خوب یا بد بودن یک عکس را مشخص می‎کند و همچنین یکی از ساده‎ترین راه‎ها برای بالا بردن سطح تاثیرگذاری عکاسی با موبایل است. دوربین گوشی‎های هوشمند بهترین عکس‎ها را در شرایط نورپردازی طبیعی می‎گیرند، چون نتیجه پیشه ثبت تصاویری با جزئیات شارپ و رنگ‎های شفاف است که انگاری از قاب تصویر سرریز می‎شوند. موعد ترکیب‎بندی تصویر خود پروا کنید که چطور نور و سایه در تصادف با یکدیگر قرار می‎گیرند و کنتراست به وجود می‎آورند و از آن برای ثبت تصاویری پویاتر کاربرد کنید.کودک سالن تولد کودک 

عکاسی با یک گوشی هوشمند در محیط‎های تاریک و ناچیز نور می‎تواند سخت‎تر باشد ولی این عامل نمی‎تواند جلوی ثبت تصاویری عالی را بگیرد. جلوی خویش را بگیرید و از فلاش دوربین کاربرد نکنید چون اغلب اوقات قبل مقوله را بیش از کران صریح می‎کند. وارد حالت عکاسی دستی دوربین شوید و سرعت شاتر و تنظیمات ایزو را تغییر دهید تا شانس شما برای ثبت تصاویری عالی در محیط‎های کم نور و تاریک بیشتر شود.